колега моля обясни кое как по точно да замеря и кои кабел точно вчера откачих зеления и сега маи малко се пооправи но искам да я замеря още един път
Известие
Collapse
No announcement yet.
Лека полека...
Collapse
X
-
3 кабела е от няколко дена карам със откачен зелен кабел на авариен режим и нещата с разхода са друго яче сега вече и си работи на по ниски обороти преди това си стоеше на 1100об/м.
Крис утре ще откача и релето да видим какво ще стане надявам се да не ми изгори света дока взема комп и дебитомер от 33 без ламда !!!Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4
Comment
-
Първоначално публикувано от firedragon Покажи съобщениеПодкрепям kolev. До колкото знам разликата 129=> 132 е това реле за ламбдата до ECU и самата ламбда.129hp. е 1.7 16в двигателя на 145/146. Има и други разлики изпускателния колектор е друг а и всмукателните валове за 132=>137 са различни поне по Е-пер
33Imola/1351cc/1994 & 33Boxer16v/1712cc/1990& 164SuperV6/2959cc/1997
Comment
-
и аз знам че разликата е във гърбиците на 145 и 33 на 33-ките са малко по агресивни до колкото се сещам а за 132>137 не съм сигурен че са само гърбиците до колкото знам 137-ците са без катализатор и ламда и от там идват тези коне и деиствително по мои наблюдения без катализатор колата ми върви много по добре или да си внушавам
тази вечер махнах и релето утре цял ден ще пробвам да видя как е!!!Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4
Comment
-
На 145/6 са 129 коня, но ако махнеш простотиите, тоя мотор ще се засили с още няколко магарета.
На 33 са по различни каталози 132;134;136;137;138 и ми се ще да видя тоя, който може да направи разлика.
Единствено на 145/6 можеш да направиш разлика от останалите, защото електрониката му е само за икономии и ще го изям не само със сегашния си, но дори и със стария мотор на Алфи.
Ако му сложиш карбуратори, може да му вдигнеш конете и то значително, НО!
Ще трябва да сложиш стария колектор, а от там ще махнеш новото динамо и ще отеслиш всичко!
Мисли в тая насока!
Иначе си в правилната посока!
Успех!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
защо ще слагаш стария колектор при положение че ще го правиш карбуратор слагаш карбовете и ще имаш място за динамо от К Р А ЗАlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4
Comment
-
не бе шегувах се за краз-а ама като сложиш карбове не се ли отваря повече място или съм в грешка кутията е поголяма ли???Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4
Comment
-
и това ми е ясно виждал съм много пъти карборатор ама не съм обръщал внимание дали кутията е много дълбока и дали е залепена до динамото
---------- Post added at 23:01 ---------- Previous post was at 22:59 ----------
аз говоря за този вариянт с карбове и 2 отделни филтъра http://www.youtube.com/watch?v=jV7Wk...eature=relatedАlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4
Comment
Comment